niedziela, 24 lutego 2013

#11Liebster Award

Witam witam :) 

Zostałyśmy nominowane do Liebster Award (przez http://marr-marri.blogspot.com/) 
Tak więc do dzieła ! 

1. Od kiedy blogujecie?
K i Ż: Od tygodnia. 

2. Macie ulubionego bloggera?
K: Naff i Jessica.
Ż: Może nie ulubionego, ale m.in. lubię Lucy, Deynn i Przygody Poli Smith.

3. Czytasz blogi obcokrajowców?
K: Nie.
Ż: Nie, tylko vlogi.

4. W jakim kraju chcesz zamieszkać?
K: Anglia. 
Ż: Francja, Anglia. 

5. Jaki masz model telefonu?
K: Samsung chat 335.
Ż: Nokia 500.

6. Czym robisz zdjęcia?
K: Aparat Olympus (dokładnej nazwy modelu nie znam).
Ż: Fujifilm FinePix S2995

7. Ile masz par butów?
K: Dużo ;O
Ż: Dużo :D

8. Co Twoim zdaniem można nazwać, że jest słodkie?
K:  Żyrafa jest słodka i słodycze.
Ż: Czekolada i oczywiście - ja XD

9. Zazdrościsz komuś urody?
K: Tak.
Ż: Tak. 

10. Lubisz szkołę?
K: Hahaha nie.
Ż: Nie za bardzo :/ 

NOMINUJEMY : 


PYTANIA : 
1. Jaka jest twoja ulubiona potrawa ? 
2. Ile masz wzrostu ?
3. Jaką gazetę najchętniej czytasz ? 
4. Bez czego nie wytrzymałabyś dnia ?
5. Lubisz robić zdjęcia ?
6. Converse czy Vans ? 
7. Masz zwierzątko ?
8. Przeglądasz kwejka, besty czy coś w ten deseń ?
9. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje ?
10. Co sądzisz o Harlem Shake ? 


13 komentarzy:

  1. dzięki ale nie biorę w tym udziału ;>
    swaggiexbeyb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    fajny post, ja z moją drużyną harcerska nagraliśmy harlem shake! jeśli chcesz zoabaczyć to w najbliższym czasie pojewi się na blogu
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!
    Pozdrawiam
    http://dadiprezentuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, ale nie wezme udziały

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji :) Mam taki sam telefon co K <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie same odpowiedzi xD
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)