środa, 6 marca 2013

#17 KOLEKCJA LAKIERÓW ŻYRAFY

Hejka :) 

Dziś napiszę post o moich lakierach do paznokci, oczywiście wszystkich nie będę pokazywać, bo ich jest 2-3 razy tyle, zobaczycie te godne polecenia :)
Nic się niestety nie dzieję, dlatego nie będzie "pamiętnika", ale mam nadzieję, że Was to zadowoli :) 

Wibo Amazing Amazone - nr 3 
Golden Rose Fashion - 28 
Miss Sporty - Nail expert manicure 

Wibo Express Growth (nie ma podanych numerków) 

Avon nailwear pro - decadence
Lovely color mania (brak numerka) 
Miss Selene - 223

 Golden Rose Paris - 234 i 216

 MOJE NAJ <3
Revlon Scented Parfume - Mint Fizz (pachnie miętą) 
Revlon Top Speed - 560 forbidden

To na tyle jeśli chodzi o lakiery. W piątek pojawi się nowy post :) 


TRZYMAJCIE SIĘ ! :) 
pamiętajcie, że możecie mnie obserwować na instagramie http://instagram.com/zyrafiontko

Żyrafa 

6 komentarzy:

  1. Fajny post .

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny jest ten miętowy z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie złą masz kolekcję ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)