poniedziałek, 1 kwietnia 2013

#25 PO ŚWIĘTACH

Hejka ! :D


Na początku - 
DZIĘKUJĘ ZA PONAD 1000 WEJŚĆ,
 BYŁAM BARDZO MILE ZASKOCZONA :) 

Jak u Was, wszyscy najedzeni  ? 
Ja tak. Dziś wyszliśmy z rodzinką na spacer i rzucaliśmy się śnieżkami i ogl tak na wesoło. Graliśmy też w państwo miasto i układaliśmy puzzle. Trzeba zabijać nudę :) 
Jutro to planuję się porządnie wyspać, choć będę miała sporo czasu to się może przejadę do Klifu czy gdzieś, to jakaś szansa, że coś w ciekawej cenie upoluję. Zaczęłam moją prezentacje na konkurs i chciałabym ją dokończyć, choć jeszcze muszę się zacząć uczyć do prac klasowych... Na szczęście na tę prezentację mam czas do 17 maja :) 
Na razie chcę dopracować wygląd bloga na ostatni guzik, dążę do perfekcji :D Mam nadzieję, że mi się uda, a rezultaty przypadną Wam do gustu :) 

Teraz lecę pracować na tym wszystkim i potem do łóżeczka się porządnie wyspać :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)