sobota, 20 kwietnia 2013

#32 ZABIEGANY TYDZIEŃ

Hejka :)

Po raz kolejny długi odstęp w postach. Niestety. Jestem po ciężkim tygodniu, pracach klasowych, kartkówkach i wszystkim. Koniec roku się zbliża, kilka przedmiotów mi odchodzi w tym roku i oceny są przepisywane na świadectwo z 3 klasy, więc muszę się starać. Przyznam, siedzenie przy książkach i uczenie się to dla mnie nowość, chyba nigdy tyle nie wkuwałam. Cieszę się, że chociaż są pozytywne efekty i ładne ocenki wpadają :) . Jestem z siebie zadowolona.
 Dziś - sobota, jedyny dzień w tygodniu kiedy mogę spać jak długo mi się wymarzy i odpoczywać. Powiedzmy. Robiłam prace na konkurs plastyczny i w większości zrobiłam. Wzięłam się za stronę internetową którą do poniedziałku muszę odesłać, efekt niezły, spędziłam z 3 godzinki, nie robię jej sama, ale różnie bywa. 
Jutro rano jadę do aquaparku, bardzo się cieszę :D. Próbuję namówić mamę, żebyśmy wzięły aparat i żeby porobiła fotki jak się chlapie, robię fikołki i inne bzdety albo jakiś filmik z elementami pływania synchronicznego, jeśli mogę to tak nazwać :) Oczywiście jeszcze zadanie domowe z biologii i dodatkowego angielskiego samo się nie zrobi.
Cieszę się, że teraz będzie sporo wolnego, bo będę mogła odpocząć i ze świeżym mózgiem wziąć się do pracy. Nauka do diagnoz z prawie każdego przedmiotu i prac klasowych .. Mmm ..
Z tego wszystkiego zrobiłam sobie kalendarz z rozpiską kiedy czego będę się uczyła. Oczywiście nauczyciele mówią : "Diagnoza będzie pod koniec maja" - każdy. 
Chyba się już dość rozpisałam, choć będzie dziś jeszcze OOTD i mam parę pomysłów na kilka najbliższych postów :)

(Co o tym sądzicie? Oczywiście jak ją wykończę i wgl :) ) 


Niespodzianka od mojej mamy :3 

 Zyzio słodziaczek :3





3 komentarze:

  1. Jaka sliczne ostatnie zdjecie:) A Zyzio wyszedl przeuroczo:) ostatnio kazdy jakos efektownie spedza czas, a ja leniuchuje^^

    OdpowiedzUsuń
  2. też powinnam zacząć się uczyć xd i chyba zrobie sobie rozkład nauki :3

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)