czwartek, 4 lipca 2013

#41 OMBRE NAILS

Hejka :) 

Dzisiaj post jak to zrobiłam swoje jasnofioletowe ombre paznokcie. Myślę, że wyszło ładnie, tak więc przechodzimy do rzeczy :) : 

1.
 Potrzebujemy bazy pod lakier ja użyłam odżywki z firmy MANHATTAN ProCare.

 Gąbeczki, ja osobiście biorę gąbkę i nożyczkami tnę na kawałki. 

 Dwóch lakierów - jeden pod spód i drugi do ombre. Dla siebie wybrałam zwykły jasny róż i do ombre jasny fiolet.

Oczywiście przydadzą się pałeczki kosmetyczne i zmywacz do paznokci do poprawek na koniec i bezbarwny lakier żeby utrwalić efekt :)

2.

Na początek używamy odżywki bądź bazy.

Następnie lakier pod ombre.

Robimy french manicure (nie jest to konieczne, ja spróbowałam dla uzyskanie lepszego rezultatu).

Potem lakierem malujemy górę gąbeczki. 

 Przykładamy pare razy ją do wyschniętego paznokcia.
  Na sam koniec jak już paznokcie podeschną nakładamy bezbarwny lakier. 

EFEKT KOŃCOWY 


Oto cały mój przebieg robienia ombre nails. Piszcie czy pomogło, czy kiedyś już próbowałyście i jakie Wam się paznokcie podobają :) 


XOXO

1 komentarz:

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)