piątek, 20 września 2013

#47 Wakacyjni ulubieńcy kosmetyczni!

Heeei : )
Jestem Karina (kiedyś już tu byłam) i będę raz na jakiś czas dodawać tu posty w imieniu Karoliny, gdyż ona nie zawsze ma na to czas. Blog aktualnie jest dopełnieniem kanału na YT, więc posty pojawiają się tu stosunkowo rzadko.

http://distilleryimage0.ak.instagram.com/7943d1901d6611e3ba6922000a1fb733_7.jpg

Trzecia gimnazjum to dość duże wyzwanie dla każdego, zwłaszcza gdy chcemy dostać się do dobrej szkoły średniej, a dobry początek roku szkolnego to podstawa, a jak wiecie doba trwa tylko 24 godziny... :) Jest ciężko, ale myślę, że to nie tylko mój problem :)

Jest mi smutno, gdy myślę o tym, że ten rok zleci bardzo szybko i nadejdzie czas aby pożegnać ukochaną klasę i gimnazjum... Staram się odgonić te myśli, ale one dość często wracają. Chyba się od nich narazie nie odpędzę :(.

Póki co, czekamy na pierwszy długi weekend, który będzie jakoś w połowie października i pracujemy ciężko! :D Nie marnujmy czasu, bo zmarnowany nie wróci. ;)

http://distilleryimage11.ak.instagram.com/e0b5c6e613b411e3af571231390ef217_7.jpg

Kolejny, już 3 filmik o ulubieńcach kosmetycznych na kanale już się ukazał! ==>KLIK<== 
Mam nadzieję, że któraś z wymienionych rzeczy wam się przyda! Oczywiście jeśli nie widzieliście poprzednich filmów musicie je obejrzeć! ;)
Zapraszam oczywiście do subskrybowania, lajkowania i te sprawy.. ;)


Dla zainteresowanych:
TUMBLR
INSTAGRAM
   
Trzymajcie się! :3
Menedżer Żyrafy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)