piątek, 5 kwietnia 2013

#28 PIERCING

Siemanko :) 

Dzisiaj post tematyczny, dokładniej o piercingu.
 Osobiście nie mam nic przeciwko, sama mam 7 kolczyków i   nie sądzę, że mam mega poprzewracane w głowie. Jednak każdy inaczej do tego podchodzi, dlatego piercing przez jednych jest kochany, a przez innych znienawidzony. Część osób, która planuje jakieś kolczyk boi się bólu. 
Ja "poważniejszego" kolczyka - rook'a postanowiłam zrobić u piercera, był  to dobry wybór jak na początek. Jak już wiedziałam kiedy pójdę, do czasu aż nie weszłam i czekałam jak pan Jurgen nie przygotuje wszystkiego to się nie bałam, potem jednak miałam cykora, ale to trwało tak krótko, przekłucie dosłownie 10 sekund i po wszystkim więc bez pisków itp. :)
Mam też smiley'a i helix'a zrobione przez mnie samą, jednak teraz już mam stracha robić kolczyki, bo się boję bólu, choć to chwilka, ale jednak. 
Uważam, że ból u każdego jest inny, indywidualnie do tego podchodzimy. :)
W wakacje miałam też w karku, bardzo go lubiłam, ale niestety zaczął mi migrować, zapewne przez to że spałam i poduszka była bezpośrednio z kolcem i się podrażnił :( 

NOW zdjęcia moich maleństw : 



 moje krzywe ząbki 





I parę innych, które mi się podobają :) 






7 komentarzy:

  1. ładne ;D ja tam lubię piercing i sama chciałabym mieć więcej kolczyków na szczęście 2 dziurkę będę miała na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kolczyk w 'dziąsłach' że tak powiem naprawdę mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Podziwiam cię .Ja bym się strasznie bała ;/Podziwiam za odwagę.Wszystkie mi się spodobały no może tego w buzi.Ale cóż każdy inny gust nie?Blog cudny,będę wpadać częściej.Zapraszamy do nas :http://tegoniedasiezapomniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma inny gust, racja, może na tym zdjęciu trochę dziwnie to wygląda, bo nie chciało mi się zmieniać kolczyka, normalnie to tak się prezentuje http://images.funadvice.com/photo/03/photo-smiley_piercing_suit_2_large.jpg :) i dziękuję za miły komentarz :))

      Usuń
  4. ŚWIETNE KOLCZYKI, PODZIWIAM, ŻE SIĘ NIE BAŁAŚ. ;)
    Zapraszam do mnie : http://luuvmy.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo odważna ja bym nie dała sobie przekuć [tego czegoś w ustach] nie wiem jak to się nazywa ;)
    Od wakacji mam 2 dziurkę a w te mam zamiar zrobić sobie 3 tylko w tym problem że nie wiem gdzie. Mogła byś mi doradzić ? Była bym wdzięczna :) i zapraszam też do siebie :)
    http://memoriesnevverdie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podobają 2 helixy obok siebie w chrzaste jak są kuleczki albo diamenciki , fajnie wygląda też tragus i daith możesz w googlach znaleść jak wyglądają :) Jak coś to pytaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)