środa, 10 kwietnia 2013

#29 ŚRODA

Hejka :) 

Przepraszam, że nic nie piszę, ale w tym tygodniu mamy 4 sprawdziany i prace na ocenę i nie mam za dużo czasu :/ . Nawet w weekend był dzień otwarty to nie miałam jak napisać, w niedziele jechałam do babci i tak wyszło.
 Ogólnie to u mnie się dzieje sporo i nie wszystko jest normalne, bo myślałam, że jednak niektóre rzeczy dzieją się głównie w filmach, a tu nagle mnie to spotkało. Jutro jadę na trening i szybciej przygotowuję lekcje na biologię, bo trzeba ocenki podciągnąć, a w piątek wybieram się na "Intruza" do kina, jak wrócę to Wam napiszę recenzję :) 
Wzięłam się niedawno za książkę "Nieposkromiona" P.C Cast i Kristin Cast, naprawdę polecam, fajnie się ją czyta, jest napisana takim "młodzieżowym" językiem. Bardzo mi się spodobała :)

Ja już lecę, bo rano muszę wcześnie wstać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam każdego kto pozostawi po sobie ślad, a jeśli blog mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)
Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)